La Botiga al Carrer d’Igualada celebra 20 anys!

bici

Una nova edició de la Botiga al Carrer es va celebrar aquest dissabte 3 de setembre a Igualada.

La Botiga al Carrer és una de les campanyes històriques que organitza l’entitat Igualada Comerç.

Durant aquests vint anys, l’activitat s’ha convertit en un dels símbols de la ciutat. Cal recordar que la Botiga al Carrer és una activitat promocional i tradicional en la que els associats surten al carrer i places de la ciutat a vendre els seus productes.

És una de les campanyes amb més èxit que organitza Igualada Comerç i és l’oportunitat única per comprar els productes de la temporada vigent amb uns preus realment atractius.

Es calcula que l’edició sol tenir entre 15.000 i 20.000 visitants.

global3

Novetats en l’edició actual

Aquest any, la Botiga al Carrer s’ha presentat amb algunes millores en el seu format que tenien com a objectiu aportar més comoditat a l’hora de realitzar la compra.

Hi ha hagut tres eixos de concentració de botigues amb carpes. La zona verda, amb les carpes del mateix color ha estat a la plaça de Cal Font. La zona blanca, amb les carpes de color blanc ha estat a la Rambla Sant Isidre. La tercera zona és blava amb les carpes d’aquest color i ha estat a la plaça de l’ajuntament.

A part, en totes aquestes zones hi ha hagut fil musical i una acurada i encertada decoració floral. A més a més d’aquestes zones de concentració, els comerços han sortit davant els seus establiments comercials, facilitant d’aquesta manera als milers de visitants d’arreu, una compra tranquil·la.

Com cada any, varies activitats paral·leles han completat la jornada, que posa un punt i final simbòlic a les rebaixes d’estiu.

Igualada Comerç també ha preparat també, en aquesta edició, una sorpresa a tots els clients de la Botiga al Carrer. Per una compra mínima de 10 €, els comerços participants a la Botiga al Carrer han obsequiat els seus clients amb un val per un got de cervesa, que s’ha pogut bescanviar a l’estand del Kiosk del Rec, situat a la plaça de l’ajuntament.

afflelou2

El perfil del visitant de la botiga al carrer

Històricament, el perfil majoritari dels participants és el d’una dona, de 36 a 50 anys, resident a Igualada, treballadora en actiu i que destina anualment al voltant de 300 euros en la compra de roba.

En general, la botiga al carrer és una iniciativa ben valorada, sobretot per dones i persones majors de 65 anys i, si bé els preus generen diferències d’opinió, un 41% els considera adequats i un 30% poc rebaixats, l’atenció dels comerciants envers el públic és correcta i el 85% sol repetir en varies edicions.

bosses

Fotografies realitzades per Montse Guerrero.

 

Ja ens segueixes a Facebook?

Bon any a tothom! Des de Dinamitza't comencem el 2017 amb molta il·lusió i ganes de treballar per tal de millorar dia rere dia. El teu negoci ja existeix a Internet? Contacta'ns i dona-li l'impuls que necessita. ... Veure mésVeure menys

Veure a Facebook